1. Czy ceny podane na stronie są cenami netto czy brutto?

Wszystkie podane na stronie ceny są cenami brutto.

 

2. W jakim gatunku są płytki sprzedawane w naszym sklepie?

Wszystkie płytki znajdujące się w sklepie internetowym www.glazurasklep.pl są płytkmi I-go gatunku. Wszystkie podane ceny dotyczą płytek I-go gatunku.

 

3. Jakie są dostępne formy płatności?

Za towar zakupiony w naszym sklepie można zapłacić przelewem tradycyjnym, zapłacić gotówką przy odbiorze osobistym lub zapłacić kurierowi w momencie dostawy.

 

4. Czy do zamówionego towaru otrzymam fakturę VAT?

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT. Faktury wysyłamy za pośrednictwem poczty e-mail.

 

5. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Tak. Płytki można odebrać osobiście w Opocznie po uprzednim umówieniu terminu odbioru.

 

6. Czy kurier wnosi towar?

Nie, kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru. Zostawia paletę z towarem w miejscu przez państwa wskazanym. Towar może wnieść z grzeczności (jeżeli jest to jakaś mała ilość) lub jeżeli się zgodzi za dodatkową opłatą.

 

7. Czy w sklepie glazurasklep.pl mogę kupić płytki w II gatunku i PJ?

Tak, istnieje możliwość zakupu niektórych płytek gatunku 2-go oraz tzw. PJ. W tym celu prosimy napisać na adres sklep@glazurasklep.pl jakie płytki i jaka ilość jest potrzebna, a my sprawdzimy ich dostępność i cenę i skontaktujemy się z wami.


W dniach od 30.03 do 03.04 Centrala Telefoniczna Biura Obsługi Klienta będzie wyłączona, wszystkie zapytania prosimy kierować na maila: sklep@glazurasklep.pl. Wszystkie złożone i opłacone zamówienia do dnia 29.03 będą realizowane normalnie. Pozostałe realizacja od 04.04. Na wszystkie wiadomości postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.