WARUNKI DOSTAWY


Za dostawę i bezpieczeństwo zamówionych towarów odpowiadają firmy kurierskie: SCHENKER, JASFBG, PEKAES, GLS lub UPS.


Koszt dostawy dla przesyłek paletowych

Waga
Płatność przedpłata
Płatność przy odbiorze towaru
do 50kg
90 zł 150 zł
do 150kg
120 zł 180 zł
do 800kg (1 paleta)
150 zł
210 zł
do 1200kg (1 paleta)
175 zł 235 zł
do 2400kg (2 palety)
330 zł 390 zł
do 3600kg (3 palety)
490 zł
550 zł
do 4800kg (4 palety)
650 zł 710 zł
do 6000kg (5 palet)
810 zł 870 zł
do 7200kg (6 palet)
970 zł 1030 zł
do 8400kg (7 palet)
1130 zł
1190 zł
do 9600kg (8 palet)
1290 zł
1350 zł
do 10800kg (9palet) 1450 zł 1510 zł
do 12000kg (10palet)
1610 zł
1670 zł

Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają 23% VAT.



Ogólne zasady wysyłki i dostawy towaru.

1. Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich: SCHENKER , JASFBG, UPS, GLS lub PEKAES.

2. Towary dostarczane są przez firmy kurierskie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00.

3. Kurier nie wnosi towaru do domu lub lokalu. Klient wykonuje tę czynność we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność.

4. Klient po otrzymaniu przesyłki zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki pod względem jakościowym i ilościowym oraz jej zgodność ze złożonym zamówieniem.

5. Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu zewnętrznego przesyłki muszą być opisane w protokole reklamacyjnym lub na liście przewozowym w obecności kuriera.

6. Jeśli dostarczany towar będzie na palecie drewnianej należy obejrzeć ją z zewnątrz czy paleta nie nosi znamion uszkodzenia, a folia ochronna nie została zniszczona.

7. Dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki i wnętrza opakowań znajdujących się na palecie klient zobowiązany jest dokonać w czasie możliwie jak najkrótszym, tak abyśmy mogli w razie wykrycia uszkodzeń dosłać płytki z tej samej partii produkcyjnej.

8. Jeżeli stan przesyłki po dokładnym sprawdzeniu budzi zastrzeżenia, klient zobowiązany jest niezwłocznie po sprawdzeniu przesyłki złożyć do sklepu zgłoszenie reklamacyjne.

9. Sklep rozpatrując reklamację może zażądać od klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych informacji pozwalających rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne.

10. W przypadku braku współpracy klienta ze sklepem w zakresie żądań sklepu kierowanych do klienta o których mowa w pkt. 9, uważa się za rezygnację klienta z roszczeń reklamacyjnych.

11. W przypadku odbioru osobistego, klient zobowiązany jest sprawdzić odbierany towar pod względem ilościowym i jakościowym w momencie wydawania towaru.

12. Brak jakichkolwiek zastrzeżeń ilościowych i jakościowych klienta do odbieranych osobiście towarów w momencie wydawania powoduję utratę przez klienta wszelkich roszczeń reklamacyjnych w zakresie nieprawidłowości jakie klient mógł wykryć przyjmując i badając towar.

13. W przypadku odbioru osobistego towaru przez klienta sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.